Saturday, December 18, 2010

2nd Contest :: THIS IS MY FAMILY

Sebut sahaja pasal Family, teringat pulak family duk jauh seberang laut. Tapi, tak apa. Aku akan buat yang terbaik untuk family aku. ;)

Contest satu family ini secara langsungnya boleh mengeratkan lagi silaturrahim antara blogger2 dan mengenali ahli keluarga antara blogger2..NiCE!! Boleh dok usha family orang lain nanti. Mana tahu berkenan plak kan.. ;) Dibawah adalah Banner yang sesuai sekali bertemakan THIS IS MY FAMILY.



..:: Untuk keterangan lanjut boleh lawati this LINK ::..

--------------------------------------------------------

Pada contest ni, aku mempertaruhkan gambar ini:

Dari kiri (Duduk) :: Auni Afiqah (Adik 2nd), Aku, Danial Suhail (Adik bongsu)
Dari Kiri (Berdiri) :: My Lurvly Mum , My Greatest Dad, My Sweetest Granny

---------------------------------------------------

[D.E.S.C.R.I.P.T.I.O.N-P.I.X.C.H.A]

Oleh kerana aku still SINGLE and AVAILABLE a.k.a BUJANG..So,gambar diatas adalah gambar waktu raya pertama bersama Family2 terchenta. Ini adalah the BEST MOMENT I never forget. Coz sepanjang 22 tahun aku hidup, inilah 1st Family photoshoot yang terbaek dan awesome bagi aku!! Lagi2 la my lUrbly Granny ader situ.Really misz my Granny rite now..Semoga sihat2 je kat rumah..Then,credit to my mum coz siap upah orang luar ambik gambar. Nak promote sikit, decoration kat belakang tu, aku yang buat, malam sebelum raya. Buat pakai kotak jer. Then gambar2 tersenarai kat dinding tu adalah gambar aku time aku kecik2, adik perempuan aku dan adik laki aku. Atas sikit itu gambar persandingan parents aku 20 tahun dulu. ;)
Family kitorang meriah kan, so no wonder kitorang being ALL RED that time..ngaummm!!!!

---------------------------------------------------------

::SAYA TELAH JOIN CONTEST KE-2::
-munnyra-azmie.blogspot.com-




..:: Lupe nak citer :: Tarikh tutup contest ini 27 DECEMBER 2010 ::..
..:: Untuk keterangan lanjut korang lawati this LINK ::..

p/s :: JIKA ANDA SAYANGKAN FAMILY ANDA...MASUKLAH CONTEST INI..BUKTIKAN ANDA SAYANG FAMILY ANDA.. ;)

No comments:

Post a Comment