Monday, December 6, 2010

aktiviti weekEND sebelom weekDAY yang seterusnya

Setelah menjalani kehidupan seorang manusia yang bosan..tak bekerja dan asyik makan tido makan tido..duduk terperap dalam bilik, online,tgok koleksi2 movie yang ada dalam laptop..aku mengambil keputusan untuk bersiar-siar sekitar Melaka walaupon semalam dah jalan gak tapi hujan lebat telah mencemburui ku...wakakaa...terpaksa la patah balik ke rumah..Tapi hari ini aku nekad gak tuk keluar & planning nak pergi ke klebang serta beli kamera baru. . Aku bersama besties ku...Eddy azhar yang sedia menemani ke mana di mana ku berada..
xcept toilet..
pengikut setia larr...kekekee...1st destination kitorang pergi pantai klebang..lama rasanya tak berkunjung kat situ since dye da kene tambak taon lepas..tgok2 dah ade port baru da..jaoh jugak la dye tambak..tak lame lagi sampai ke pulau besar jugak la tambak tu nanti..so sampai2 kat sane..dapat la tgok sunset yang cam nk tukar shift ke mlm..ramai je orang kat situ...so sempat gak la take a snap.. ;)


nie la mahluk yang brnma Eddy Azhar yang diwar2kan td..

Nice view kann

kat pantai klebang...xedit ok...haha

yang ni baru edit coz hari memang da gelap..

------------------------------------------------------

Pastu dah abes photoshoot kat pantai..dah abes tengok aksi romantik orang kat sane maen2 air ombak..kitorang pon blahhhh...then next destination DP(Dataran Pahlawan)...motif sebenar untuk mencari kamera Olumpus T-100...carik punye carik..xjupe lak..kat DP de 2 bijik kedai kamera jer...so decide nk carik tempat lain..nak balik tuh...tertengok plak BIG APPLE donut time nk lik...nyum2..terliur tgok..ni la donut yang pling sedap ak mkan even ak x suke donut sangat...wakaka..so pilih 6 bijik jer..tak boleh lebih..coz org blnje..kekeke..


BIG APPLE donut ;)


mesti korang terliur gak kann..ak suke yang coklat..so y coklat banyak tu..ak yang pilih.. ;)
Thanks Eddy for donut...Pastu kitorang cari port lepak tuk amik feeling makan donut nie..so dengan spontanye kitorang makan kat tebingan sungai MELAKA maju 2010..so dengan bot pelancong yang lalu lalang...dengan suasana yang tenang..deruan ombak memukul tebingan..lampu neon yang menyinari donut..dengan excitednye aku membuka kotak tu n pilih yang mne should mkn dulu..macam aku plak yang bli...so dengan sifat bertimbang rase yang ade dalam diri aku..so aku bg si Eddy yang melahap dulu..Perut dye da berlipat2 mintak diisi...so bia owner yang rasmikan..hahaha...terliur beb makan donut nie..nasib baik aku tak mintak keje ngan BIG APPLE donut ni...kalo tak bankrupt jer,donut abeh aku telan..sedappppppp~~


sambil2 makan layan perasaan makan donut..sempat gak la amik pixcha kat tebingan sungai Melaka Maju 2010 nie...Maju la sangat!!!!



No comments:

Post a Comment