Tuesday, December 14, 2010

Ashamed !!


Salam..semoga anda para pembaca Happy2 sokmo harini.Aku pulak terlebih happy sampai malu diri sendiri.Ok2.Straight to the point..Introduction dye camni, semalam aku mintak keje ngan kedai dobi, then ade interview, dye tanye biler free..so aku cakap petang la, coz pagi aku ade temujanji dengan Abang Hairul pasal belaja kereta tuh.

So pagi tadi, seawal 7 pagi aku bangon, dengan bantuan 2 alarm dari fon aku. Mule2 cam mlas je bangon, tapi dah janji da kan. So, mandi2 terus pecut pergi Institut. So, duduk la termenung duk menunggu bila la nak training ni. Aku da bape kali menguap da. Pas tu Abg Hairul datang. Tapi, dye x tegur aku. Heran gak. So tunggu punya tunggu. Tak gak dye panggil aku. Aku la jenis orang yang tak suka tunggu2 lama nie. Kalo boleh on the spot..

Then, aku jupe Abg Hairul dengan muka tebal.

" Abg, bila saya nk start training?" kata aku
"Aik, bukan saya cakap pukul 4 petang ke? Pagi ni ade test JPJ la" kata Abg Hairul
"Lol..yeke? Aritu abg SMS saya suh datang kul 8. Blaja kete" kata aku.
"Mane ade, ko yang salah baca mesej ni..Abang cakap pukul 4 la.." kata Abg Hairul
"Ermmmmm..tak per la abg. Kalo petang ni awal sejam boleh abg? kul 3 ker, sebab kul 4 de hal lar." kata aku
"Nanti abang mesej ko, kalo tak hari ni..pagi isok k" kata Abang Hairul
"Ok..Ok..thanks abang" kata aku..

Perghhhh..malu sial pastu...bagus ak tido jer tadi..poas ak menunggu rupanya salah time..n aku pulak yang salah..adoisshhhh!! sabo jer la..

p/s:: dari situation ni..mesej yang aku baca and dapat dari abg hairul memang pukul 8 hari selasa.. Nasib bek aku da delete mesej tuh..kalo tak,aku dah print screen da..So dats y la aku datang awal arini. So, pengajaran dari citer ni, kalo korang berjanji dengan orang yang always "BUSY" korang kene surekan bebtol date korang..tanye malam sebelom nak pegi tuh..karang kalo tak jadi, masa tido anda terbuang dengan sia2 ok..wakakaa.. ;)

No comments:

Post a Comment