Tuesday, December 28, 2010

Best Award Terbaik Giler Gempak Cool Untuk Saya


Syukur alhamdulliah,,Terima Kasih kepada sesiapa yang Afundi saya. Saya berasa amat terkejut dan terkilan apabila menerima award ni....Owhhh..Saya tidak tahu nak cakap apa..Terima kasih kepada fan saya..jangan lupa terus menyokong saya..wakakaka...mengarut lebih2 plak..Mengalahkan artis menang award anugerah bintang popular lak...

By the way, Thanks to ohhmujuez coz menanugerahkan saya award yang superrrr COOL ni!! I like!!! Lagi2 la ala2 Goth ni..hahha


Untuk pengetahuan korang, award ini diberikan berdasar dengan beberapa kriteria2 berikut ::

*Blog Terbaik / Cantik / Cun / Da Baaaboomm!
*Friendly Dengan Rakan-Rakan
*Setia Comment
*Info Yang Menarik
*Setia Contest
*Blogwalking 24jam
*Tutorial Menarik

Macam tak caye lak blog2 aku de criteria2 camtu...terharu weyhhh!!! So, kalo korang nak award camni, korang kene aktifkan diri memasuki Contest2 ni. Masuk Contest boleh collect Award banyak2. Anyway for those yang nak tahu dengan mengenali more closer ngan Juri yang baek ati bagi award ni.. Klik [ ohhMejuez ]. Hahaha..Bodek lebih2 plak..

No comments:

Post a Comment