Tuesday, December 28, 2010

Sengal Zone : Mega Project 2011



Haaaa...Kali ini, aku nak join satu lagi Contest anjuran Sengal Zone!! Dah banyak rasanya aku join contest dia. Kalo aku gurl memang aku dah join contest "Akulah perempuan itu"..wakakaka..

Okeyh2, Story skit pasal contest ni, contest ni adalah satu projek mega hak milik Sengal Zone. Nama projek pun dah Sengal iaitu " Sengal Zone Mega Project 2011". Bape juta ntah tuk wat Mega Project ni. So, back to topic, Project ini adalah bertujuan untuk mengcombine gambar2 dari 20 blogger yang berkelayakan sahaja dan gambar tersebut akan diletakkan dalam satu
wallpaper yang di combine dan di edit menjadi satu wallpaper kenangan antara blogger2.. Kalo korang x paham apa yang aku maksudkan..korang leh klik SINI untuk mengetahui lebih lanjut.

Gambar yang aku pertaruhkan adalah ::




Gambar2 ini melambangkan kesengalan sewaktu excited then terkinje2 kat melaka and gambar bawah men eskilator kat alamanda putrajaya..Gambar diambil dari posisi depan dan atas..(memunhi kriteria)

::Kat sini pertaruhkan 2 gambar/ coz xmention bape gambar yang perlu dimasukkan, so boleh pilih la yer )

Then untuk memenuhi syarat Mega Project ni..korang perlu ulang dan sambung ayat ni ::

Saya nak tersenarai kerana saya suka gambar saya yang sengal terlampau itu, menjadi salah satu gambar2 yang terpampang di wallpaper diantara 20 blogger yang terpilih di Sengal Zone Mega Project 2011!! Dan pada yang sama, ia juga boleh menaikkan traffic dan merapatkan keakraban 20 blogger2 sengal dan owner Sengal Zone yang superbbbb!!!

Tadaaaaa~~abeh da syarat2 dye..Xsusahkan. So kepada korang2 diluar sana yang belom join. Apa tunggu lagi, cepat join sekarang. 20 blogger terpilih akan dapat tengok wajah2 dye dalam wallpaper dalam Segmen Sengal Zone Mega Project 2011 ini!!! Saya sudah Join..Anda Bila lagi???

P/s:: Mengharapkan sesuatu yang tidak pasti. Tetapi bersyukur kerana berjaya memasuki segmen ini.. ;)


2 comments: