Friday, December 24, 2010

Group Blogger Tercinta WAJIB join!!!!!!

'Salam satu Malaysia!!! Baru2 ni aku telah terjoin dan serta merta menjoinkan diri dalam group Blogger Tercinta.. Blogger Tercinta?? Pe tuh?? So, 1st of all, Group Blogger Tercinta ini adalah satu blog yang mengumpul blogger2 yang CINTA akan blog dan bloggernya..Tak salah aku, group ini baru je diwujudkan. Sebab aku pun baru gak dalam bidang memblog2 ni. Then, setiap blogger yang masuk dalam group ini, WAJIB ada FACEBOOK + BLOGGER!!! Ini kerana, segala invitation berlaku didalam facebook. Group ini adalah CLOSE Group. So korang kene request dulu, tunggu dapat permission admin, then baru leyh huru harakan page tuh. So, pada masa yang sama, aku nak amik kesempatan jugak nak promote or invite korang2 yang mempunyai BLOG + FACEBOOK..Silalah JOIN group Blogger Tercinta ini. Sesungguhnya, begitu banyak manfaaat yang kita boleh dapat daripada mengikuti aktiviti2 cam gini..cewahhh!! Pasti tidak rugi..Saya sudah JOIN!! Anda bila lagi!! Anda mampu mengubahnya!! wakakaka

..:: Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang Group Blog Tercinta sila Klik LINK ::..

Setelah bebrapa hari aku menetap di group Blogger Tercinta, ternyata traffic semakin jammed..hahaha..dan mengenali ramai follower serta kenalan yang baru...berbaloi2... So, dengan segan silu nya, memperkenalkan antara ahli2 Group Blog Tercinta adalah..calon-calonya
(Nama adalah mengikut pada facebook..dan klik nama tersebut adalah link blog)



:1:- Cik Enna Banana (Selaku Admin Group Blogger Tercinta)
:2:- Adrien Ichigo s (My blog)- Go green theme!! Save our earth!!



Ramai dah join..Ramai dah FOLLOW..Ramai dah ADD facebook..Korang bila lagi?? Dengan pantas nya Join Group Blogger Tercinta sekarang!!


2 comments: