Tuesday, December 28, 2010

Previously On Vampire Diaries....


Sape yang addict ngan citer ni taw la apa yang aku maksudkan. Coz aku memang addict giler ngan citer ni. Aku suggest korang patut tengok. Kisah vampire diaries ini adalah berdasarkan sebuah novel hasil L.J Smith dan diadaptasikan oleh Kevin Williamson. Drama bersiri ini mengisahkan tentang kehidupan di Mystic Falls dimana sebuah bandar kecil yang dihuni segelintir2 vampire. Nina Dobrev Mmemegang watak Elena dan Katherine. Memang superbbbb weyh!! tabik kat dia coz pandai main 2 watak dan nampak berbeza dia pegang watak tuh..Dah la HOTTT!! I'm getting Melt !! bila dia wat muka comel dia..uiisshhh!!! Bawah ni gambar dia.



So Elena Gilbert tadi adalah seorang pelajar di Kolej Mystic Falls berumur 17 tahun, dimana dia adalah mirip kepada Katherine Pierce, iaitu seekor vampire yang tinggal di Mystic Falls pada abad ke-19.

::Katherine adalah vampire yang memegang watak jahat/ Elena adalah seorang pelajar di sebuah kolej dan merupakan manusia biasa yang mirip wajah Katherine::

Pada tahun 1864, Katherine jatuh cinta pada adik beradik ni. Stefan Salvatore (Paulus Wesley) dan Damon Salvatore (Ian Somerhalder), telah tertipu kerana jatuh cinta pada perempuan yang sama. So, pada suatu hari, kempen Search and Destroy vampire bermula. Then, si Katherine rasa berat hati untuk memilih salah sorang untuk menjadi teman hidupnya. So, dye turn both down as a vampire. Hidup Damon dan Stefan juga telah berubah setelah menjadi a part of vampire.. Sonok kan..Blom abis citer ag..skroll bawah..

Damon Salvatore (Abang) / Stefan Salvatore (Adik)

Damon Salvatore ( Ian somerhalder)

Stefan Salvatore (Paul Wesley )


Then beratus2 tahun mereka hidup sebagai vampire, Katherine hilang entah kemana, dan muncullah watak Elena yang mirip Katherine tadi. Apabila si Stefan dan Damon datang ke Mystic Fall, bermulalah episod baru percintaan Elena dengan Stefan. Dan pada yang sama si damon menaruh hati jugak kat Elena. Korang layan la citer tuh.. coz banyak sangat part best,suka duka, kisah percintaan, action2 vampire, pasal witch n macam2 lagi la yang susah untuk aku ceritakan. Korang kena layan jugak baru paham..n yang penting, ending setiap episod akan buat korang rasa tak sabar nak tahu wat happen next..Hahahaha..Sekarang, the latest episode adalah season 2 episod 12. So, xsabar menunggu untuk mendownload..Korang pasti puas hati tengok. Coz dulu aku tak layan cita2 camni. Bila aku tengok skali, cam menarik, so aku follow next episod. Sampai la sekarang aku jadi dealer donlod citer ni then kekah2 kat member lain yang turut serta addict to this Drama bcoz of my suggestion. So, Hope u enjoy it!! Antara2 pelakon2 yang terlibat sama adalah seperti pix kat bawah ni..Semuanya HOT2 belaka... ;)


Vampire Diaries Trailer!!



No comments:

Post a Comment