Monday, January 3, 2011

Dugaan Oh dugaan 2011


Salam di tengah malam...1St of all, so sorry coz kalo x reply or comment korang nyer post this week. Takleh nk view, n follow korang. Bukan sengaja, but secara tetiba, TM streamyx kat rumah crash!! Tepon ngan center rupa-rupanya, bil 2 bulan tak bayar..*&^$%. Gilerr bosan bila tenet xde. Lgi2 la yang addict to surf internet, n berblogging ni. Cam tak sempurna je hari tak blogging. Maybe, I'm OFFLINE for a week bagi semua hutang di seatlekan. Online skrang pun merempat kat McD..hohoo.. Dugaan Oh dugaan.

Permulaan tahun baru yang amat mencabar bagi aku. Aku baru start class arini. So far, aku baru attend satu class jer. 2 class lagi aku ponteng,,kekeke.. Ponteng bersebab k. Coz aku de appoiment belajar kereta. Esok aku ada test JPJ. Wish me luck k..Hope jumpa Pakcik2/Makcik2 JPJ yang sporting..Dugaan oh dugaan.

Citer pasal Test JPJ tu, aku sedih plak..coz kerna korbankan wit tuk bayar lesen tu. Makan hati bila member2 lain g shopping. Bukan kena bayar lesen JPJ jer, sewa rumah, reference book, n etc ag kene bayar. Abih gak wit PT aku duk bayar semua tu. Tapi, tu semua untuk kegunaan aku gak kan. So, dugaan, oh dugaan..

Kepada follower2 yang setia, sila singgah dan comment ea entry2 yang de. Just leave ur link or msg kat sHOUTBOX. Bila keadaan dah kembali sempurna, I will FOLLOW ur back!! Dont worry....

" I LOVE MY COMPUTER COZ MY FRIENDS LIVE IN IT "



1 comment:

  1. Salam, tahniah kerana anda terpilih untuk menerima cenderamata daripada blog Mah@mahu atas kesudian anda menjawab servay yg telah diadakah pada 13-31 Dis 2010. Oleh itu sila tinggalkan Nama penuh, alamat dan juga link servay anda kepada email ini sebelum Rabu (5 Jan 2011)

    akustika83@gmail.com

    Terima kasih kerana sudi menjawab servay tersebut...

    ReplyDelete