Thursday, January 6, 2011

CONGRATULATIONS !!!!! For who????

FOR ALL CONTESTANT / ME !!!

-------------------------------------------------------------

Assalammualaikuim..
Di pagi yang indah membawa seribu makna buat aku..Nak tahu kenapa?? Since aku ikut contest2 ni, aku telah menang beberapa contest2 yang aku JOIN. Apapun, lama da, aku nk tulis pasal nie, but masa amat mencemburui aku. Ada jer, yang menghalang. Tapi tap pe, sekarang aku dah de masa, so, aku nk kongsikan kejayaan aku di permulaan tahun 2011.. ;)
+
+
+
Pada 29 Desimber 2010 yang lalu, aku telah memasuki satu Contest anjuran Blog Magnolia (Aida Syuhada) iaitu contest "Ucapan Tahun Baru 2011 yang Sempoi Tapi Best!!". Ramai jugak yang turut serta dalam contest tu..Mana taknya, contest yang sesuai diadakan pada masa tu..


Bersyukur sangat2 apabila segala kekreatifan video yang aku wat time sakit aritu berbaloi2 sehingga aku menang tempat ke-2 dan dapat hadiah bernilai 30rm yang aku terima pada 3 Jan 2011. Klik [SINI] kalo nk view ucapan special yang aku wat..;)

Alhamdulillah,Sungguh tak sangka bila part tag-mengetag, salah seorang blogger yang aku tag adalah Norgadis, telah memenangi tempat pertama untuk contest ni.. Korang leh klik [SINI] untuk ucapan yang awesome dan meaningful dari Norgadis.. Tahniah diucapkan!!!! Memang Rezeki tahun Baru kan.. ;)


Bila MagnoliaPert cakap, aku adalah salah seorang peserta yang menggunakan video. Aku dah kembang idong da. Lagi2 la dia ckap macam tengok artis wat ucapan new year kat fans plak..adoiiii...xtaw nak kembang pe ag da ni..wakakkaa..Thanks ehhh!!! Terharuuuuu!!!!!


Kepada Magnolia a.k.a Aida Syuhada, Sekali lagi,jutaan Terima Kasih diucapkan. Kalo ada contest lagi, cepat2 Tag keyh!! Terharu sangat menang, coz this is the 1st time aku menang contest mcmni. Rasa sonok plak..hehhee..

--------------------------------------------------------

..:: SURVEY by Mah@mahu ::..

Pada 16 Disember 2010, aku blogwalking dari Blog ke Blog. Singgah sebentar ke Blog Mahamuru. Dia telah adakan survey yang bertujuan untuk mengetahui apakah kegemaran dan perkara2 yang dilakukan selalu oleh blogger2 Malaysia. Klik [SINI] kalo nak tengok jawapan2 JUJUR aku untuk survey Mahamahu.


So, 4 Januari aritu, aku telah menerima satu mesej dari MahaMahu, bahawa aku terpilih untuk menerima cenderamata dari Blog Mah@Mahu kerana sudi menjawab servey yang dianjurkan.




Hanya 20 orang terpilih jer taw yang dapat cenderamata ni.



Thanks to Mah@mahu, aku tak taw plak yang aku terpilih, aku dah anta information tuh, tapi lewat 4 jam, coz aku aku tak on9 time tuh. Tapi takpa, yang penting aku nak JOIN dan memeriahkan mana2 contest yang da... ;)

1 comment:

  1. yay! tahniah =D nnt join fiq nyer contest lak tau. x wat lg, nnt2. hehe... =)

    ReplyDelete