Sunday, January 9, 2011

My 111th LUCKY follower!!!


Salam to all reader!!!

Thanks for viewing my blog...cettt..pe ak mengarut nieyh!!! hahahha
Ok2..sebenarnye aku sangat terharu dan sangat sangat sangat GUMBIRA!!!

Nak taw kenapa??

Coz salah satu azam baru aku telah tercapai.

Nak taw pe azam aku yang dah tercapai tu??

Haaaa...ni nak habaq mai..since bape bulan aktif berblogging ni. Tak sangka lak,FOLLOWER dah cecah 111 orang..Nombor baekk punyer!!! hehehe..
For sure de yang cakap..

" Cett..Follower baru 111 orang dah kecoh2 bagai..aku beribu riban takde pun heboh2.."

Hahahhaa..betol tak..Aku tak kisah la korang nk cakap ape, tapi yang penting, aku appreciate sokongan korang coz follow aku, aku BANGGA ada korang..Tanpa korang, sapa la aku. Aku taw, ramai dah cecah Follower sampai berinfiniti2, tapi aku, just aru 111 orang. Tanpa 111 orang yang sudi FOLLOW tu, aku tak rasa gumbira cmni..TENGS!!!!

Okok,,cukop2...masa2 yang ditunggu2 oleh aku dah tiba , Now, I am pleased to announce my 111th Follower author of blog "Diaries Seorang Gadis", blogger (Eyka Fieyqa)..Jeng2..


Thank you and congratulation !!! I did not announce this before because I just decide and want to make suprise!!! So, Eyka Feyka will get a parmanent LINK to her blog on my sidebar (with CUTE banner!!). kekeke.. Cute ker?? Aku taw, yang ni tak cukup memuaskan hati follower aku coz xde present2 bagai..Tapi, terimalah ia seadanya sebagai hadiah ikhlas dari aku..wakakaka..



Blog aku, biasa2 jah!! Tapi, aku janji, kepada Follower aku, aku akan buat apa yang terbaik!! Aku akan sokong korang jugak!! N jujur dari lubuk hati seorang insan yang merendah diri ni, aku sayang KORANG sesangat!! ;)

Kepada Follower2, keep viewing me. And kepada blogger yang belum lagi..!! Ringan2 kan lah, jadi FOLLOWER!! For sure I'm FOLLOW u back!! kekekeke ;)
Thanks for everything, n sorry for something !! ;)

2 comments:

  1. haha..cool..n entry bout freind..love it...rse ny kite akan lbih rapat dgn org yg beza gender i guess..btw,, cool blog..

    ReplyDelete