Sunday, December 12, 2010

[Contest] Free Domain Contest By BroFramestone.com

Di pagi yang nikmat dengan udara yang segar, aku cuba kongsikan kepada sesiapa yang kaki blogging..Ni adalah peluang PANASS korang untuk memenangi FREE domain..Coba jangan tak coba...1st of all.. Kredit to mdzulhaizer coz invite aku join CONTEST ala2 JACKPOT ni..wakakaka..mane taw kene plak kan..terpakse ar mintak no kat tok ni.."Nek, cucu mintak nombor"(cam citer nyangkung)...By the way, Thanks to Bro Framestone bermurah hati watkan CONTEST FREE DOMAIN ini bertujuan untuk mengeratkan sillaturrahim antara BLOGGER2 kita.. Thums Up ;)


So back to the topic, Bro Framestone telah memberi tugasan kepada contestant untuk meneka berapa jumlah cash out Nuffnang dia pada 30 November 2010. So telah diberi HINT kat situ jumlah cash Out Nuffnang pada 24 November 2010 adalah RM498.68.. So berapa cash out yang sepatutnya pada 30 November 2010?? So setelah di tolak, di tambah, di darab, di bahagi serta keberangkalian yang ada, aku dengan konfiden nya meneka jumlah cashout pada 30 November 2010 berjumlah RM 618.35 wakakaa.."saya kunci lirik itu" ;)

So, ape korang tunggu lagi ???
JOIN LA CONTEST!!!! Karang Nombor bertuah kene curik!!!! ;)

Contest Dari BroFramestone

Tekaan Nuffnang yang dia cash out RM 618.35

Dan korang pun boleh join sama.

  1. Muhammad Izzat
  2. mizznurul
  3. Atiqah Abiddin
  4. Md Zulhaizer
  5. Ras Amira
Klik pautan ini sebelum 12th December 2010 pukul 11.59 malam.

P/S :: ni 1st time masuk contest with blogger..hope after disz, acara sebegini semakin selalu diwar2kan.. semoga aku pon leyh join gak...tenkiu viewing my entry..best regarg from me.. -RIEN- ;)



2 comments: